sreda, 13. april 2011

tips

nasveti iz revije ne delujejo. napišem nekaj, kar pravijo da je najbolj direktno in da deluje na vsakega... pa me še cel popoldan zafrkava. kako to, da pričakujemo določene odgovore pa se potem jezimo ker je odgovor čisto drugačen. in imam cel scenarij, kako se stvar odvije... woooh, sexy... on pa utrujen zaspi. jaz pa gledam tv. res mi ni jasno kam je šla vsa začetka želja po objemih in dotikih. pri meni je še ostala... pri  njemu pa kot da to ni več važno. no, hočem rečt da so kakšni nasveti v revijah tako prismuknjeni, ali pa tako enostavni. me večinoma spravljajo v smeh. po drugi strani pa podrejo eno oviro, če jo imam, da posmislim da je to vse normalno. in da si upam več. upati si več se mi zdi pomembno. da veš koliko zmoreš. da ti nič ni preveč odveč...

Ni komentarjev:

Objavite komentar