petek, 8. april 2011

šest

današnji dan mi je všeč. sicer se slabo začne ker mi zdravnica reče da ali imam pljučnico ali pa sem pod stresom in naj pomislim če je za mano nporen teden... hm, jap, lahko bi rekli. a zato tudi grem iz službe takoj ko je možno. in se doma založim s čokolatini, ki jih niti ne maram. in berem stare cosmopolitane in še ene druge angleške revije. štejem rože, ki jih je nazadnje prinesel šest, pa paravi da brez razloga. včerajšnji izlet v mursko soboto se zaključi brez nakupa. pač še nisem v tistem momentu, ko bi se lahko počutila udobno v neudobnih obačilih (mislim na "reklce", al kaj so že - jopiči, jakne...). in sprašujem se kdaj nekdo ali neka zveza postane resna in predvidljiva? in posebej vesela sem danes, ker sem oddala v tisk vabila za poroko, ki se bo zgodila sredi poletja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar