četrtek, 27. maj 2010

spet ta luna

ja, sej sem že enkrat prej napisala, da bi bila rada kot florence v videospotu za you've got the love... da bi sedela na luni in torisla srebrne lističe. heh, če ne drugače se lahko narišem :) ne, nisem je šla poslušat v kinošiška, ker nikomur okoli mene ni všeč taka muzika. pa da greš sam na koncert, i don't know. mogoče.
sicer pa razmišlajm o tem, kakšna je sploh razlika med love and life. ker ko mi napiše mail o tem, kako je nezadovoljna s stvarmi v lajfu, ojoj, uporabi take besede: prešr, preveč občutljiva, psiha, žile rezat, pištole nimam, konkretnih tablet, kamion, pahnil kam. in me kar malo zaskrbi. in upam da ji lepe besed, ki ji namenim pomagajo. in da se ima vseeno rada oziroma da se vidi tako, kot jo vidimo drugi. zapleteno je. pa potem mislim jaz, da imam probleme, ko v napisanem teksu vsakokrat iščem podpomene in se sprašujem ali je bilo mišljeno tako ali tako. in potem dvomim še v napisano z moje strani. a upam da razume, ko napišem, da meni je pomemben. in seveda, za vse to, spet krivim luno, ki pride v petek.

Ni komentarjev:

Objavite komentar