torek, 6. november 2012

oblikovalski kotički mesta

na zadnejm sprehodu skozi mesto si ogledamo piranske soline, nit niti, squat in zlato runo. ob koncu mi je žal, da mi že dvakrat prej ni uspelo izkoristiti ogledov. v piranskih solinah izvemo polno drobnarij in je kar neverjetno da je že deset let uspešen produkt. dopolnili so ga s črno belimi fotografijami ker je vedno več stvari pa da se ločijo med sabo. in znak solin je baje kopija neke stare štampiljke. in rdeča brva je bila malo revolucionarna, ker so vsi pričakovlai kaj bolj modrega. v niti niti nam pove, kako nastajajo oblačila, kakšno barvo za stene so izbrali in kako je ob kavi na prtičku nastal znak. smešno je, ker pravi, da ima strašno rada barve, visijo pa sama temna oblačila (pravi da kot rezultat fashion weeka). najbolj me navduši obisk squat trgovince/galerije. navdušim se nad še kar preprostimi kroji in barvnimi kombinacijami. podpiram mlade oblikovalce. in všeč mi je, ko pove da so ji všeč antwerpenski. tudi pri meni imajo belgijci eno posebno oznako navdušenja. no, pri zlatarju, restavratorju in vse v zvez s tem pa mi je malo smešen tisti črni ptič ki leta nad glavami in tako starinske stvari mi pač niso blizu. a lep sprehod je bil. pridem še kdaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar