četrtek, 25. oktober 2012

obletnice in novi ljudje

meni se zdi, da je danes deset let od moje diplome. uf, kam je šel ta čas. in koliko se je v resnici zgodilo.

predavanja ob dveh so mi sploh super in izvem veliko o arheologiji mesta zadnjih nekaj let.

popoldan pa imam zmenek z novimi ljudmi in mi je zanimivo, kakšen vtis pustimo. verjetno vsak sebe dojema na določen način in se vidi po svoje. zato mi je všeč, ko reče da že dolgo ni imela nobenega, ki bi bil pretirano navdušen nad kakšno stvarjo in da so vsi pretežno zamorjeni. ampak pač ob pogovorih o hokeju postanem zares srečna, zaradi vseh lepih spominov in preživetih ur v mrzli dvorani.

dan pa zaključim z obsikom male maše, ki je prav prikupna. in se vse tri punce posladkamo ob kakavčku in spenjenemu mleku ter sveže pečenih brownijih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar