petek, 13. julij 2012

prijetne reči

danes sem končala še drugi del obveznosti poroke. poslala sem vabila za avgustovsko vrtno zabavo. pretekli vikend je bil en sam vir pozitivne energije. tako prijetno, sproščeno in zabavno, da bi bilo kar fino ponoviti večkrat na leto. potem imam zadnje čase neke napade ustvarjalnosti in posledično zapravljanja za drobne stvari. kupila sem rezalnik za kroge, neke posbne svinčnike za zakovice (eyelet je po angleško, kar googletranslate prevede kot zanka) za papir. me je čudno gledala prodajalka in mi ponujala take zakovice za blago in kavbojke, potem pa sva se le sporazumeli. in ker sem že bila v trgovini z metrskim blagom vprašam če imajo til, pa me zopet čudno pogleda in odgovri tega pa ne držimo. to se mi zdi tak odgovor iz osemdesetih let, pa tudi njena frizura je bila iz tam nekje. včeraj sem se udeležila spreohda, ki ga je organiziral mao, od špice do mesarskega mosta. fino je bilo. razen ene gospe, ki je imela vsakokrat kaj za povedati. negativnega. mislim, halo. če že ima pripombe naj se obrne na mesto kjer jih zbirajo, ne pa da je od aritekta izvabljala prazne nasmeške. včasih ljudje res ne razlikujejo med ogledom mesta in pritožvanjem. takole, zdaj pa grem počai pakirat za naslednje dni. odhajam v šotor in nemčijo.baje bo zelo romantično, če ne drugega vsaj kraji kamor grem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar