torek, 26. junij 2012

lena za pisanje

okej, ni samo to, da sem malo lena za pisanje, ampak tudi tole vroče vreme malo vpliva in računalnik doma, ki je v takem slow motion, da bi bilo najbolje da ga zjutraj prižgem in ko pridem iz službe, bi se ravno sestavil. polno se dogaja.

torek 19
odprte so prijave za SMS - vikedn swing pelsa v Savudriji in sem "in".

sreda 20
udeležim se super kul konference, v hiši mestnega muzeja in se imam prav fino. potem si privoščim kosilo in ker so vroči večeri kot nalašč za prijetna druženja, se odpravim v kino. ugotovim, da sem v kinu zelo srečna. in ugotovim, da kino zelo pogrešam in delam plane, da bom šla večkrat.

četrtek 21
poletni dan in informacije o steklenih lončkih.

petek 22
ribice za kosilo

sobota 23
najprej čokoladni shake v sem in sprehod skozi nostalgično soboto, kjer me res vrne v tisti čas, ko sva s sestro štafnali po mamini omari in obuvali njene prevelike čevlje. pa še razstavo magnum:prvič mi uspe vmestiti v sprehod po mestu.

nedelja 24
najboljše male pizze naredi, iz pirine in polnozrnate moke in sploh in oh se spet pustim razvajati.

ponedeljek 25
nimam nobenega občutka, da je dan državnosti. in se mi zdi, da vsi ki smo v celovški ikeji tudi ne. in sem spet presenečena, da je moda taka, ki mi je všeč, take dosti feminilne srajčke, malo preveč prozorne za moj okus, in take srajčke, s pentljastimi ovratniki. like like.

Ni komentarjev:

Objavite komentar