nedelja, 21. avgust 2011

oblekce

joj, v soboto sem kakšno uro preživela v kabini za preoblačeje. in sem probavala srajčke, hlače, krila, oblekce. in sem se na koncu odločila za dve stvari... potem pa sem čakala na blagajni, kar nekaj časa, pa ni bilo nikogar. in sem šla. imam kar malo slabo vest, in me skrbi kaj si bodo mislile prodajalke. samo kaj nej, če pa nobene ni bilo. mogoče bi morale imeti tak zvonček, kot v kakšni recepciji... saj mi je bilo potem nerodno iti mimo in sem šla ven iz stavbe na čisto drugem izhodu. in vmes sem kupila še arizona ledeni čaj z okusom pomegranate, ki sem ga prvič pila v shambala. mljask, zelo paše ob teh neverjetno vročih dneh!  in se mi zdi hecno, da je poletje šele konec avgusta...  in hecni so mi tudi ljudje, ki vztrajajo pri stvareh, ki zanje niso dobre, pa tega ne vidijo. po drugi strani pa že mora bit nekaj če gresta v kino, pod zvezde. in se zraven počutim malo odveč, in potem se še ulije dež in ne vem kakšen konec ima film.

Ni komentarjev:

Objavite komentar