sreda, 27. julij 2011

food was good

so vsi rekli, da bo to en test, prvo skupno potovanje. pa se je že v naprej opravičeval kakšne ima navade: da nerad poseda po lokalčkih, ker ve da je to enako 3 litre bencina. ha, se mi je zdela smešna primerjava, ampak razumem. morda sem pogrešala vsaj enkrat posedet za lepo pogrnjeno mizo, z lepimi pogrinjki (ki jih v italiji še vedno vztrajno računajo)... enkart samkrat bi bilo dovolj. a kar se jedi tiče, se sploh ne morem pritoževati. tudi vse skuhano in posreženo na plastičnih piknik krožničkih je bilo super okusno. mmmm. in res se da veliko videt v enem tednu. in res ne moreš verjet koliko lepega se skriva za ohranjenimi srednjeveškimi zidovi. in je bilo vse kul. in ga imam najraje. in slikce so tko luštne, da sem jih spravila skupaj v en kolaž. hm, beseda kolaž mi je bila zmeraj všeč. in tudi kolaži so mi všeč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar