torek, 3. maj 2011

ben&jerry's

je hecno, ko se teden začne s torkom. pa saj ne, da je bil ponedeljek lenoben. pravzaprav sem bila pridna in šla zjutraj na zumbo. in je luštno. ravno to pogrešam tukaj, kjer sem, da enostavno ni take ponudbe stvari: zumba, sushi, čokolatina iz zvezde... pa saj so drobne stvari samo te vseeno napolnijo. in za vikend sem kupila til, da bom naredila še nekaj za prihajajočo poroko. in nekaj ponudb za štiri dni morja se je zgodilo. in bila je spet zabava. s tistimi, ki jih poznam od prej. in so bili čudni momenti. in veliko besed. in še kaj. ne vem koliko naj verjamem tem drugim? enivej, delam plane za naprej in v tem zagonu po spremembah se morda spet opdravim v ikejo po male drobnarije. aja, pa prvič letos sem kupila sladoled, itak v eni sami trgovini v lj ga imajo: chocolate fudge brownie. mmmmm, ni boljšega! zanima me ali bo k nam sploh kdaj prišel new york super fudge chunk. in ko enkrat to poješ, ne moreš več nazaj na planico... in ja, ker ni več sezona tulipanov, zdaj dobim rdeče vrtnice.

Ni komentarjev:

Objavite komentar